Kestävä kumppanuus Helsinki Cupin kanssa: Yhteinen matka moniksi vuosiksi
Helsinki Cup on Suomen tunnetuin, perinteisin ja kansainvälisin junioreiden jalkapalloturnaus, ja se tarjoaa yhteistyökumppaneilleen ainutlaatuisen tilaisuuden tavoittaa laaja ja monimuotoinen yleisö. Tämän maineikkaan tapahtuman pitkä historia ja arvostus tekevät siitä erinomaisen alustan brändin vahvistamiseen ja niin kotimaisen kuin kansainvälisen näkyvyyden lisäämiseen.
Osallistuminen Helsinki Cupiin tarjoaa yrityksellesi mahdollisuuden kohdata suuren määrän pelaajia, perheitä ja jalkapallofaneja eri puolilta Suomea ja maailmaa. Tämä laaja osallistujakunta tarjoaa arvokkaan tilaisuuden tavoittaa monipuolinen yleisö ja lisätä brändisi tunnettuutta. Turnauksen monipuoliset markkinointikanavat mahdollistavat viestisi kohdentamisen suoraan jalkapallokulttuurin harrastajiin ja tapahtuman osallistujille, mikä varmistaa, että viestisi tavoittaa oikeat ihmiset.
Yhteistyö Helsinki Cupin kanssa avaa myös ovet merkityksellisiin ja kestäviin yhteistyösuhteisiin, jotka voivat hyödyttää yritystäsi pitkällä aikavälillä. Tämä pitkäaikainen ja arvostettu tapahtuma ei ainoastaan tarjoa tilaisuutta olla osa suurta jalkapallojuhlaa, vaan myös vahvistaa yrityksesi positiivista imagoa ja yhteiskuntavastuuta. Osallistuminen Helsinki Cupiin osoittaa sitoutumisesi nuorisourheilun tukemiseen ja yhteisön hyväksi tekemiseen.
Yhteistyö Helsinki Cupin kanssa on siis strateginen investointi, joka yhdistää brändisi osaksi tapahtuman dynaamista ja globaalisti vaikuttavaa ympäristöä. Tämä tarjoaa erinomaisen mahdollisuuden luoda positiivista näkyvyyttä, kehittää brändiäsi ja rakentaa kestäviä suhteita!
Helsinki Cup -faktaa ja muutama erinomainen syy, miksi juuri teidän kannattaa lähteä mukaan liikuttamaan suomalaisia ja kansainvälisiä lapsia jalkapallon parissa
- Vuonna 2024 , 1865 joukkuetta 7-18-vuotiaita ja heidän perheitään
- Lähes 5900 ottelua ja 20 kenttäaluetta Helsingissä, Espoossa ja Vantaalla
- 97% kävijöistä ovat tapahtumaan tyytyväisiä*
- 700 000 täysi-ikäistä suomalaista on kiinnostunut Helsinki Cupista*
- 15 000 jalkapalloystävällistä kohdistettua uutiskirjeen tilaajaa*
- ”Toimiva, elävä ja turvallinen”*
- Kasvava medianäkyvyys, noin 50 000 seuraajaa eri medioissa
- Oheistapahtumatarjonta: Love the Ball Center
- Luodaan yhdessä ikimuistoinen elämys lapsille ja aikuisille
- Tue lasten ja nuorten liikkumista
- Helsinki Cup kantaa sosiaalista vastuuta edistämällä tasa-arvoa ja monimuotoisuutta. Turnauksen tavoitteena on tarjota kaikille osallistujille tasavertaiset mahdollisuudet riippumatta heidän taustastaan, sukupuolestaan tai taloudellisesta tilanteestaan.
*Sponsor Insight
Yhteistyökumppaneinamme on niin isoja kansainvälisiä brändejä kuin paikallisia toimijoita. Helsinki Cupilta löytyy laaja valikoima erilaisia kumppanuuselementtejä, esimerkkeinä turnaustapahtuma ja oheisohjelmat, esitteet ja muut materiaalit sekä aktiiviset somekanavat ja joukkueiden suosima applikaatio. Rakennamme mielellämme myös uusia avauksia yhdessä kumppaneidemme kanssa!
Mitä yhteistyökumppanuus Helsinki Cupin kanssa tarkoittaa ja mitä se yritykselle antaa? Antaa yhteistyökumppaneidemme kertoa:
Mitä Helsinki Cup voisi yrityksellesi tarjota – kysy lisää!
Kirsi Kavanne
Toimitusjohtaja, Helsinki Cup
+358 40 540 14 80
kirsi.kavanne@helsinkicup.fi